CORSARO 1200 ZZ


Klasický model, moderní technologie, takové je nové Corsaro


CHARAKTER ZŮSTÁVÁ, ZBYTEK JE ALE NOVÝ

Motor Bialbero 1200 CorsaCorta sice zůstává středobodem motocyklu, ale slavný dvouválcový motocykl je nyní nově posílen o dvoukanálový vypínatelný systém ABS, elektronické řazení a novou řídící jednotku. Rám je kompletně přepracovaný: nové rozměry příhradového rámu a nové plně nastavitelné odpružení. Systém přední brzdy tvoří čtyřpístkový radiálně uchycený třmen a dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm. Pro výkon a dlouhou životnost jsou hliníkové ráfky osazeny dvousměsovými pneumatikami Pirelli.

SPORTOVNÍ ZAVĚŠENÍ KOL

Nové sady odpružení kol motocyklu Corsaro ZZ vyrábí Mupo dle specifických požadavků Moto Morini. Nohy vidlice jsou vyrobené z jednoho bloku oceli a mají nastavitelné předpětí, útlum a kompresi. Výsledkem je 135 mm zdvih, jízda bez napětí, výborná stabilita ve vysokých rychlostech kombinovaná s pohodlím.

Jezdec má pod kontrolou také tlumič, u kterého může nastavit kompresi, útlum, délku a hydraulicky ovládat předpětí.

LED SVĚTLA - "ŽÁDNÉ ŽÁROVKY"

Nový přední světlomet navenek dodržuje klasický korzárský styl, nyní se v něm nově skrývají dvě LED světla, obě s režimem dálkový a potkávací světelný kužel. LED technologie je použitá také v obrysových, směrových světlech i v koncovém světle.

EXCELENTNÍ BRZDY

Brzdový systém s vypínatelným ABS vpředu spoléhá na čtyř-pístový radiálně uchycený třmen, dvojité plovoucí kotouče o průměru 320 mm a 16/19 radiální pumpu, vše v režii společnosti Brembo.

Zadní brzdový systém tvoří speciální dvoupístový třmen s 220 mm kotoučem. V neposlední řadě: brzdový systém doplňují dvou-směsové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III, které mají i při prudkém brzdění maximální přilnavost.

PODSTATA CORSARA PŘIVEDENA K NOVÉMU ŽIVOTU

Zatímco jeho vzhled zůstává stále stejný, podstata se kompletně změnila. To vše se záměrem dát jezdci strhující zážitek z rychlé a sportovní jízdy, zároveň však přesné a bezpečné. Vše je v rukou jezdce, příkladem budiž možnost vypnout systém ABS stisknutím tlačítka.

U nás pouze na objednání.

Kč 499.000,- vč. DPH

TECHNICKÉ ÚDAJE: CORSARO ZZ

ROZMĚRY, HMOTNOST

Celková délka: 2070 mm

Maximální šířka: 810 mm (bez zpětných zrcátek)

Výška sedla: 860 mm

Světlá výška: 150 mm

Výška řidítek: 1070 mm

Výška přední stupačky: 400 mm

Výška zadní stupačky: 595 mm

Úhel natočení řidítek: 34° doprava/doleva

Hmotnost bez náplní: 192 kg

RÁM

​Rám: Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek

Rozvor: 1450 mm

Úhel sklonu přední vidlice (Rake): 24,8°

Offset vidlice: 103 mm


BRZDY, KOLA

​Přední brzda: Brembo

Popis přední brzdy: Dvojité kotouče o průměru 320 mm, jeden radiálně uchycený brzdový třmen, radiální pumpa
16 mm; dvoukanálový systém ABS Bosh 9.1 MP

​Zadní brzda: Brembo

Popis zadní brzdy: 1 brzdový kotouč, 220 mm, plovoucí, 2 pístkový

Přední pneumatika: 120/70 R 17

Zadní pneumatika: 190/55 R 17

Ráfky: Hliníkové

Rozměr předního ráfku: 3,50" x 17"

Rozměr zadního ráfku: MT 6,00" x 17"

Pohon nápravy: Řetěz typu 525 (137ZRP)

Finální převodový poměr: 17/40               


ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ

​Přístrojová deska: Barevný 5" TFT displej, uživatelsky plně nastavitelný

Přívod paliva: Elektronické vstřikování s diagnostikou OBD, rychlořazení (Quickshift)

MOTOR

​Motor: FMV12 RS14

Výkon: 102,5 kW při 8500 ot./min

Kroutící moment: 125 Nm při 6750 ot./min

Počet válců: 2

Rozmístění válců: Podélné, do V, svírají úhel 87°

Počet dob: Čtyřdobý

Pořadí zapalování: 0° vpředu, 270° vzadu

Chlazení: Kapalinou

Ventilový rozvod: Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz

Počet ventilů na válec: 4

Vrtání x zdvih: 107 mm x 66 mm

Zdvihový objem motoru: 1187 cm3

Kompresní poměr: 11,9 : 1

Vstřikování paliva: Elektronické vstřikování

Průměr škrtící klapky: 54 mm

Počet injektorů: 2

Startování: Elektrické

Mazání: Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem a chladič oleje

Převodovka: S ozubenými koly, ve stálém záběru

Počet rychlostí: 6

Převodový poměr 1.: 13/36

Převodový poměr 2.: 17/32

Převodový poměr 3.: 20/30

Převodový poměr 4.: 22/28

Převodový poměr 5.: 23/26

Převodový poměr 6.: 24/25

Primární pohon: S ozubenými koly

Primární převodový poměr: 31/55

Spojka: Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)

Výfuk: Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, dvojitá lambda sonda

Emisní norma: Splňuje EURO 4

ZAVĚŠENÍ KOL

​Přední vidlice: Vidlice UPD Mupo, plně nastavitelné předpětí, komprese a zdvih. Doplňkově s DLC povlakem                  

                    Průměr vidlicové trubky: 46 mm                  

Zdvih předního kola: 135 mm

Zavěšení zadního kola: Jeden tlumič, Mupo, plně nastavitelná délka, předpětí, komprese a zdvih

Zdvih zadního kola: 135 mm