Leoncino Trail


Technické specifikace:

Typ motoru: Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec
Vrtání x zdvih: 69 x 66,8 mm
Zdvihový objem: 499,6 cm³
Kompresní poměr: 11,5:1
Max. výkon: 35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min.
Max. kroutící moment: 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 ot./min.
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 6-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2174 x 877 x 1160
Rozvor: 1456
Výška sedla: 785
Objem nádrže: 13,5l
Pneumatiky - přední: 110/80 R19
Pneumatiky - zadní: 150/70 R17
Odpružení - přední: 50 mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní: kyvná vidlice
Brzdy - přední: 320 mm dvoukotoučová
Brzdy - zadní: 260 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost: 186 kg 

Přednosti:

Přední upside-down tlumiče

Seříditelný zadní tlumič

Přední plovoucí dvojité kotouče 320 mm

ABS Bosch

Nízká hmotnost

Vynikající ovladatelnost

Benelli Leoncino Trail je dynamický sportovní motocykl ve stylu scrambler vhodný do každého terénu. Oproti modelu Naked má drátěná kola, větší přední ráfek 19" a hrubší pneumatiky.

Cena: 165.990 Kč vč. DPH

U nás pouze na objednání.

Benelli Leoncino přichází v době, kdy se tato kategorie motocyklů stává stále více oblíbenou. Leoncino je moderní motocykl pro motorkáře již od řidičského průkazu A2 od 18ti let, ale je navržen tak, aby uspokojil všechny motoristy, co hledají příjemný motocykl s dostatečným výkonem a vynikajícími jízdními vlastnostmi.

Benelli klade důraz na perfektní technická řešení svých motocyklů, ale zároveň se stává leadrem v jejich designu, kdy Leoncino je prvním dílem - Centro Stile Benelli - zbrusu nového centra vývoje Benelli ve slavném italském městě Pesaro, kde Benelli vyrábí motocykly od roku 1911.

Italsky Leoncino znamená lvíček a lev je také ve znaku továrny Benelli. Motocykl Leoncino má tento znak ve formě sošky lva na svém předním blatníku.

Leoncino nabízí ideálně výkonný nově vyvinutý dvouválcový motor o obsahu 500 ccm s výkonem 48 CV (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a maximálním točivém momentu 45 Nm (4,6 kgm). Motocykl má výborné jízdní vlastnosti na každém povrchu a to díky hrubým pneumatikám 110/80-ZR19 vpředu, 150/70-ZR17 vzadu, perfektnímu pérování - ve předu jsou použity bohatě dimenzované upside -down tlumiče o průměru 50 mm a zadní kolo je odpérováno jedním seřiditelným tlumičem. Bohatě dimenzovány jsou i brzdy - přední dva plovoucí kotouče s ø 320 mm se 4 pístkovými brzdiči, zadní kolo brzdí kotouč s ø 260 mm.

Motocykl je vybaven ABS Bosch. EURO 4