SCRAMBLER 1200


Rebel na silnici i v terénu


BEZ OMEZENÍ

Ve městech i v horách, na dálnicích i na prašných cestách - nic nemůže přibrzdit výkon motocyklu, jakým je Scrambler 1200. Silný dvouválec s elektronickým vstřikováním a s výkonem nad 100 koňských sil. A rám, který si dokáže poradit v každé situaci. Pak je výsledkem motocykl, který pokračuje v jízdě i tam, kde už ostatní musí zastavit.

STABILITA A PŘITAŽLIVOST JAKO STANDARD

Od okamžiku nastartování motocyklu Scrambler 1200 až po dobu, kdy dosáhnete maximální rychlosti, stále vás budou doprovázet pocity pohodlí a stability. Standardní vybavení terénního motocyklu při jízdě po silnici ještě více zvyšuje bezpečnost - např. díky pneumatikám Metzeler Karoo 3. Žádný jiný motocykl nemůže nabídnout takovou všestrannost a pohodlí. A to jsme ještě nezmínili jeho neuvěřitelné charisma. A po první jízdě si naprosto a navždy zamilujete úžasný motor Bialbero CorsaCorta 1200.

PŘÍSLUŠENSTVÍ

U motocyklu jako je Scrambler 1200 hrají detaily zásadní roli. To samé platí i pro příslušenství.

Pečlivě jsme se soustředili na každý detail a stvořili tento motocykl, který je dokonalým společníkem pro váš dobrodružný životní styl.

NEJENOM MOTOR

Zatímco jádrem motocyklu stále zůstává dvouválec s objemem 1200 cm3, rám a brzdový systém jsou klíčové komponenty zajišťující šťastný návrat ze všech dobrodružných cest.

NADČASOVÁ PŘITAŽLIVOST

Klasická elegance tradičního motocyklu Scrambler se snoubí s off-roadovým stylem a dohromady vytváří stroj s rebelským duchem, ale atraktivního vzhledu.

Scrambler 1200 je synergií nejlepších materiálů a mistrovské práce.

U nás pouze na objednání.

Kč 313.900,- vč. DPH

Technické údaje:


ROZMĚRY, HMOTNOST 

Celková délka: 2140 mm

Maximální šířka: 850 mm

Výška sedla: 840 mm

Světlá výška: 180 mm

Výška řidítek: 1160 mm

Výška přední stupačky: 415 mm

Výška zadní stupačky: 540 mm

Úhel natočení řidítek: 32° doprava/doleva

Hmotnost bez náplní: 200 kg

RÁM

​Rám: Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek

Rozvor: 1480 mm

Úhel sklonu přední vidlice (Rake): 26,5°

Offset vidlice: 127 mm


BRZDY, KOLA

​Přední brzda: Brembo

Popis přední brzdy: Dvojité kotouče o průměru 298 mm, jeden brzdový třmen, 2 pístkový

Zadní brzda: Brembo

Popis zadní brzdy: 1 brzdový kotouč, 255 mm, plovoucí, 2 pístkový

Přední pneumatika: 110/80 R 19 bezdušová

Zadní pneumatika: 150/70 R 17 bezdušová

Ráfky: Hliníkové

Rozměr předního ráfku: MT 2,50" x 19" DOT

Rozměr zadního ráfku: MT 4,25" x 17" DOT

Pohon nápravy: Řetěz typu 525 (137ZRP)

Finální převodový poměr: 17/40


ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ


​Přístrojová deska: Otáčkoměr elektronicko-analogový a multifunkční LCD displej
Přívod paliva: Elektronické vstřikování


MOTOR

​Motor: FMV912

Počet válců: 2

Rozmístění válců: Podélné, do V, svírají úhel 87°

Počet dob: Čtyřdobý

Pořadí zapalování: 0° vpředu, 270° vzadu

Chlazení: Kapalinou

Ventilový rozvod: Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz

Počet ventilů na válec: 4

Vrtání x zdvih: 107 mm x 66 mm

Zdvihový objem motoru: 1187 cm3

Kompresní poměr: 12,2 : 1

Výkon: 86 kW (117 HP) při 8500 ot./min

Kroutící moment: 105 Nm při 7000 ot./min

Vstřikování paliva: Elektronické vstřikování

Průměr škrtící klapky: 54 mm

Počet injektorů: 2

Volnoběžné otáčky: 1400 ot./min

Startování: Elektrické

Mazání: Tlakové s excentrickým zubovým
čerpadlem

Převodovka: S ozubenými koly, ve stálém záběru

Počet rychlostí: 6

Převodový poměr 1.: 13/36

Převodový poměr 2.: 17/32

Převodový poměr 3.: 20/30

Převodový poměr 4.: 22/28

Převodový poměr 5.: 23/26

Převodový poměr 6.: 24/25

Primární pohon: S ozubenými koly

Primární převodový poměr: 31/55

Spojka: Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)

Výfuk: Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, lambda sonda

Emisní norma: Splňuje EURO 3


ZAVĚŠENÍ KOL


​Přední vidlice: Obrácená vidlice Marzocchi

Průměr vidlicové trubky: 50 mm

Zdvih předního kola: 155 mm

Zavěšení zadního kola: Jeden tlumič, laterální, nastavitelný

Zdvih zadního kola: 165 mm