UM - MOTORCYCLES


RENEGADE

Základním kamenem řady Renegade je kapalinou chlazená jednoválcová stopětadvacítka se vstřikováním, nožním i elektrickým startérem a výkonem od 7,2 kW do maximálních povolených 11 kW. K tomu ze sebe vymáčkne krouťák od 9,2 přes 10 až k 10,9 Nm. Nejslabší motor paradoxně pohání model s názvem Sport. Motorka inspirovaná Sportsterem od H-D je nejlevnějším odpadlíkem (anglický překlad Renegade) s cenou 61 900 Kč. Podvozek tvoří přední teleskopické vidlice s průměrem 32 mm a zdvihem 130 mm, zadní odpružení má na starosti centrální tlumič. Na předním osmnáctipalcovém kole je namontovaný 220 mm kotouč, vzadu najdete buben, brzdy jsou pak, stejně jako u zbylých motorek, vybaveny kombinovaným brzdovým systémem. Motocykl s rozvorem 1340 mm a výškou sedla 760 mm nad zemí váží bez náplní 120 kg. Ve výbavě se může pochlubit analogovým budíkem s LCD displejem a USB portem, který zobrazuje informace od spotřeby paliva až po zařazený kvalt, nebo pohodlným sedlem UMGEL.

Za 76 900 Kč můžete mít o něco silnější, 9kW model Renegade Commando. I u něj můžeme nalézt velkou inspiraci stroji z Millwaukee, a kromě silnějšího motoru dostanete za své peníze masivnější přední vidlici (41 mm), větší přední kotouč (280 mm) s radiálně přišroubovaným dvoupístkovým třmenem nebo tlustou zadní 140mm pneumatiku. Ona je motorka celkově větší, rozvor je na hodnotě 1550 mm a prázdný stroj na váze ukáže 153 kg. Výbava je shodná se Sportem, budík je v kapličce na nádrži.

Další tři motorky stojí stejných 86 900 Kč a můžete si vybrat mezi sportovním cruiserem a moderně střiženým Scramblerem. Cruiser se jmenuje Renegade Sport S, pohání ho jednoválec o výkonu 9 kW a nabízí v podstatě stejnou výbavu a rozměry jako Commando. Dvojici Scramblerů, tedy Scrambler Classic a Scrambler S pohání nejvýkonnější 11kW verze jednoválcového motoru, je vybavena přední 40mm vidlicí se zdvihem 110 mm, zadní centrální tlumič má zdvih 130 mm. Na sedmnáctipalcových kolech s přední pneumatikou 100/80 a zadní 130/70 najdete kotoučové brzdy (vpředu 300 mm, vzadu 220 mm). Rozdíly mezi motorkami jsou hlavně designové, Sko sází na sportovní vzhled a lakování, zatímco Classic je decentnější stará škola s matným lakem, prachovkami na předních vidlicích a drátěnými koly. Oba modely jsou vybavené digitálním rychloměrem.

Nejdražší Renegade stojí 89 900 Kč a vracíme se s ní zpět k chopperům. Je jím totiž model Classic s výbavou na delší cesty. Přední plexi štít, boční brašny, opěrka pro spolujezdce nebo velké plotny místo stupaček při nich jistě oceníte. Pro klidnější vyjížďky postačí motor s 9 kW, který by si měl poradit s hmotností stroje 153 kg. Ke stylu stroje se hodí dvoubarevné lakování a bílé bočnice pneumatik.


DSR

Modely DSR si žijí na vysoké noze, jsou totiž určeny převážně do terénu. Základem je enduro DSR EX na špuntech za 89 900 Kč. Pohání ho starý známý kapalinou chlazený jednoválec s výkonem 11 kW a šestistupňovou převodovkou. Enduro se terénem nese na přední obrácené vidlici se zdvihem 245 mm a průměrem 41 mm, vzadu je plynový progresivní tlumič se zdvihem 230 mm. U správného endura nesmí chybět přední 21 palcové kolo a zadní osmnáctka, na nich najdete 260mm kotouč vpředu a 220mm vzadu. To vše vytáhlo sedlo do výšky 910 mm, světlá výška činí 240 mm a suchá hmotnost má hodnotu 120 kg.

Pokud je vám trošku bližší asfalt, můžete si připlatit dva tisíce za supermoto DSR SM. Jak to tak bývá, parametry jsou shodné, až na sedmnáctipalcová kola a přední 300mm kotouč. Díky kolům je o něco níž sedlo (880 mm), menší je i světlá výška (230 mm).

Podobně je na tom i další dvojice. Modely DSR Adventure a DSR Adventure TT sdílejí stejný základ s tím, že obyčejný Adventure je silničnější, TTčko zase víc do terénu. Proto má zdvih přední vidlice 190 mm, oproti 150 a přední jednadvacetipalcové kolo, namísto sedmnáctky. Silniční Adventure má sportovněji střiženou kapotáž bez velkého plexi štítu s "kachním zobákem" vpředu a hliníkové ráfky se silničními pneumatikami namísto drátěných se špalky. O pohon se stará stejné jádro, jako u endura a motarda. S oběmi verzemi se vejdete těsně do sta tísíc.


XTREET

UM XTREET RC je nejlevnější motorkou v nabídce. Naháče pohání vzduchem chlazený jednoválec o výkonu 7,2 kW a 9,2 Nm, je vybaven přední vidlicí o průměru 32 mm a dvojicí zadních tlumičů. Brzdy jsou obě kotoučové, vpředu s 250mm kotoučem, vzadu s 240mm, to vše na sedmnáctipalcových hliníkových kolech. Začátečníci si budou muset poradit se 131 kg váhy a výškou sedla 800 mm. Ve výbavě nejdete kombinovaný budík se všemi nezbytnými údaji a to vše za 59 900 Kč.

Některé z těchto motocyklů si můžete prohlédnout na našem showroomu společnosti QUAD-MOTO SHOP/TOYS.BIKE nebo i na našich nových stránkách www.um-motorcycles.cz

Pro rok 2018 se chystá celá řada novinek: Renegade Vegas, Renegade ACE, Scrambler Enduro, Scrambler Naked a Café Renegade o kterých Vás budeme včas informovat.